امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دو شخصیتی بودن Dishonored 2 باعث ایجاد گیم پلی های مختلف می‌شود
#1
[تصویر:  emily-kaldwin-dishonored-250x140.jpg]
استودیو Arkane و بتسدا ماه گذشته با نمایش یک تریلر سینماتیک از Dishonored 2 توجه همگان را جلب کردند. این بازی ادامه ای بر عنوان در سبک استیم پانک_ مخفی کاری Dishonored می‌باشد که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و با استقبال طرفداران این سبک مواجه شد. در این بازی جدید نه تنها شخصیت اصلی عنوان قبلی، Corvo Attano، در بازی حضور دارد بلکه Emily Kaldwin، یکی از شخصیت های محبوب Dishonored، در این نسخه قابل بازی می‌باشد. حال ما با دو شخصیت می‌توانیم جهان صنعتی را دوباره مشاهده کنیم.

وقتی که بازی هنوز هم به شما اجازه می‌دهد تا در قالب Corvo به بازی کردن بپردازید، Emily Kaldwin با قابلیت های جدیدش و سیستم گیم پلی متفاوتش به کمک شما می‌آید.
Harvey Smith، دستیار کارگردان بازی می‌گوید:
نقل‌قول:
Emily Kaldwin خاص است زیرا در بازی اول از شما مراقبت می‌کرد و هنگامی که خیلی خشن بازی می‌کردید در بازی تغییر می‌کرد و مردم او را دوست داشتند. شما با دختری طرف هستید که به جای زندگی کردن تنها زنده مانده است، درگیر حادثه غم انگیزی شده است و توسط Corvo بزرگ شده است. دیگر از یک فرد بالغ چه می‌خواهید؟!
بعد از کشته شدن مادر این دختر و نجات یافتن او توسط پدرش اکنون تنها مزاحم برای تاج و تخت Dunwall یک غاصب مملکت است که باعث شده است که Emily در خفا زندگی کند و این طرح کلی داستان نسخه دوم را نشان می‌دهد. شما در بازی باید بین Corvo و Emily انتخاب کنید و توجه داشته باشید که راه و روش هریک از دیگری متفاوت است ولی این باعث نمی‌شود که مراحل از یکدیگر متفاوت باشند و مشابه هم هستند.
Smith در مورد قابلیت های این دو توضیح می‌دهد:
نقل‌قول:
Emily در مبارزاتش کمی زیرک تر از Corvo می‌باشد ولی  Corvo دارایی قدیمی خودش یعنی گروه موش ها را همراه خود دارد و قابلیت های Blink نیز در این نسخه پا برجا مانده اند. برخی قابلیت ها برای امیلی در نظر گرفته شده است نظیر؛ Far Reach ،Shadow Walk و Mesmerize که تا کنون هیچ کس چیزی در مورد آن ها نمی‌داند. شما می‌توانید پشت دیوار ها مخفی شوید و یا ضربه های ناگهانی دشمنانتانرا از پای دربیاورید و در میان هوا آن ها را به قتل برسانید.
حمایت و توجه به داستان یک بازی همیشه یک عنصر جذب کننده به شمار می‌رود. شهر صنعتی Dunwall مکانی است که مبارزات و فرهنگ آن کاملا حس می‌شود و این همان شهری است که Corvo در خیابان ها و کوچه پس کوچه هایش سرنوشت خود را با تصمیم هایی که می‌گیرد رقم می‌زند.
Raphael Colantonio،دیگر کارگردان بازی، در مورد جهان بازی می‌گوید:
نقل‌قول:
ما جهان بازی را بزرگتر کرده ایم و سعی کرده ایم هر عنصری که در این عنوان مشاهده می‌شود حس شود و این بازی را قوی تر و بسیار واقعی تر نشان می‌دهد.

منبع
پاسخ
#2
من که اول با corvo میرم بعد با امیلی!!!!
ولی خدایی گوتی 2016 یا اینه یا آنچ!!!!!!
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  جدیدترین به‌روزرسان Dota 2، تغییرات بیشتری را در سیستم Matchmaking بازی ایجاد کرده اس White Beard 0 1,067 10-14-2019, 07:50 PM
آخرین ارسال: White Beard
  آخرین به‌روزرسانی Borderlands 3 باعث تعادل در کلاس‌ها و رفع ایرادات سلاح‌ها می‌شود White Beard 0 1,068 10-12-2019, 10:24 PM
آخرین ارسال: White Beard
  هیدئو کوجیما: Death Stranding باعث می‌شود شما احساس تنهایی کنید White Beard 0 915 09-17-2019, 02:07 PM
آخرین ارسال: White Beard
  توسعه‌ی بازی Control باعث توقف ساخت نسخه‌ی دوم Alan Wake شده بود White Beard 0 624 07-25-2019, 08:59 PM
آخرین ارسال: White Beard
  Remedy از عرضه‌ی بازی Alan Wake برای پلتفرم‌های مختلف می‌گوید PC FAN 0 691 07-02-2019, 11:30 AM
آخرین ارسال: PC FAN

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان