Quantum Break | Official Thread - نسخهی قابل چاپ +- Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا (https://forum.gamefa.com) +-- انجمن: آژانس خبری (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%A2%DA%98%D8%A7%D9%86%D8%B3-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DB%8C) +--- انجمن: نقد و بررسی (https://forum.gamefa.com/Forum-%D9%86%D9%82%D8%AF-%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C) +---- انجمن: بحث و تبادل نظر پیرامون بازی ها (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%A8%D8%AD%D8%AB-%D9%88-%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%AF%D9%84-%D9%86%D8%B8%D8%B1-%D9%BE%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%87%D8%A7) +---- موضوع: Quantum Break | Official Thread (/Thread-Quantum-Break-Official-Thread) |
Quantum Break | Official Thread - Punished Snake - 08-12-2014 همزمان با شروع تبلیغات برای نسل هشتم کنسولها و زمانی که سونی تک تک شروع به معرفی IPها و انحصاریهای جدید خود کرد، مایکروسافت برای عقب نماندن از قافله، تبلیغات گستردهی خود را در راستای معرفی انحصاریهای کنسول جدیدش آغاز کرد ولی در میان عناوین جدیدی که معرفی شد چشمها فقط روی جدیدترین اثر سم لیک میچرخید…
درست زمانی که تمامی حرف و حدیثها در مورد ساخت Alan Wake 2 قوت یافته بود، در بیست و یکم ماه مه سال گذشته ددر جریان رونمایی از Xbox One سم لیک بر روی استیج ظاهر شد و از عنوان جدید خود با نام Quantum Break رونمایی کرد. اولین اطلاعاتی که از بازی در اختیار داشتیم فقط در حد چند خط توضیح در مورد روند بازی و اطلاعات داستانی بازی بود. پایهی اصلی بازی بر روی چند مکانیک اصلی از جمله کنترل زمان و جلو و عقب بردن آن بنا شده است. کنترل شخصی به نام جک جویس (Jack Joyce) به دست مخاطب بازی داده میشود. او کسی است که در دانشگاه Riverport در حال تحقیقات بر روی مسئلهی کنترل زمان است که ناگهان پروسهی این تحقیقات دچار مشکلات مختلف میشود و در نهایت یک اشتباه کوچک منجر به پیشآمدن خرابیها و اختلالات مهمی در جهان میشود. در طی این آزمایش ۳ نفر که در این مکان حضور داشتند، قدرتها فرابشری پیدا میکنند و می توانند زمان را دستکاری کنند. یکی از این سه نفر جک جویس است و دو نفر دیگر پاول سِرِن (Paul Serene) آنتیگونیست بازی و بِت ویلدر (Beth Wilder) هستند. سم لیک در حین مصاحبات اخیر بارها اشاره کرده است که هدفی که با ساخت این بازی دنبال میکند، شکستن مرز میان مجموعههای تلویزیونی و بازی است. به عبارتی در کنار انتشار QB، سریالی با همین عنوان از شبکهی ایکس باکس لایو و کانال تلویزیونی HBO منتشر میشود و ساختاری اپیزودیک خواهد داشت. اسفند ۶م, ۱۳۹۲| ۱۰:۱۲ مسعود تیموری
نام: Quantum Breakناشر: Microsoft Studios سازنده: Remedy پلتفرم: Xbox One تاریخ انتشار: 2015
اطلاعاتی پیرامون بازی...
اطلاعات جدید از Quantum break انحصاری Xbox One دی ۲۵م, ۱۳۹۲| ۱۸:۱۰ محمد(ارشیا) جباری زادگان
نقلقول: بازی باید یک گیم پلی عالی داشته باشد و بازی کردن با آن و احساسی که از بازی می ماند باید تداعی خاطره ی خوبی باشد.آیا وقتی می خواهید دکمه ای را بزنید و از کاوری به سمت کاور دیگر بروید آدرنالین در خون شما ترشح می شود؟اگر شما این چیز ها را در بازی خود نداشته باشید هیچ کس محو بازی شما نخواهد شد. این پایه های اساسی باید جوری در بازی صیقل داده شوند که من به آن ها می گویم سرچشمه ی Remedy و این برای ما یک استاندارد است، این اتفاقات در بازی اتفاق خواهد افتاد. این بازی تنها یک بازی Remedy نیست بلکه یک بازی تمام عیار Remedy است.در مصاحبه ی دیگری از مدیر عامل Remedy یعنی Matias Myllyrinne او درباره ی کاراکتر اصلی بازی یعنی Jack Joyce می گوید. همچنین او گفته است که بعد از چند فصل از بازی شما نقش آدم شرور بازی را به دست می گیرید. نقلقول: بعد از به پایان رساندن چند قسمت از بازی شما کنترل آدم بده ی داستان را در دست می گیرید، کسی که بزرگترین قدرت برای ایجاد تغییر در زمان را در دست دارد. او تصمیم می گیرد که در آینده چه اتفاقی می افتد پس شما هستید که هرلحظه را به وجود می آورید.بعد از این که تصمیم خود را گرفتید از چند قسمت با کیفیت بالا لذت ببرید و سپس عواقب کار خود را در روند اصلی داستان ببینید و این بازی مانند بازی های دیگر نیست، شما عواقب کار خود را می بینید، در بازی های دیگر وقتی من یک انتخاب می کنم در ادامه روند تخریب ککنده ی آن را نمی بینم یا حس نمی کنم که این در اثر انتخاب من پیش آمده است. این خوب است که شما بدانید عواقب کارتان چه چیزهایی خواهد بود پس شما با انگیزه و شوق بیشتر و دقت بالاتر انتخاب خود را انجام می دهید. داستان سرایی اپیزودیک در بازی The Quantum Break از درامهای تلوزیونی الهام گرفته شده است! آذر ۲۷م, ۱۳۹۲| ۱۹:۰۹ پوریا معمارور
توسعه دهندهی این عنوان اذعان داشت که داستان بازی را با الهام گرفتن از نحوهی روایت داستان در سریالهایی مانند Lost، که عطش بیننده را برای دیدن قسمت بعدی، در پایان اپیزود تشدید میکند ( به اصطلاح CliffHanger) نوشته است. رئیس توسعهی فرنچایز، Oskari Hakkinen توضیح میدهد که استودیوی آنها چگونه بهترین فرمول داستانسرایی را پیدا کرده است! طی مصاحبهای با Develop، هاکینن زمانی را به یاد میآورد که رئیس استودیو یعنی آقای سم لیک به سختی تلاش میکرد تا روشی موفقتر را در داستان سرایی بدست آورد. وی روشی فراتر از شیوهی روایت داستان در Max Payne میخواست.وی ادامه داد:
” در همان زمانها بود که ABC ساخت سریالهایی مانند Lost را آغاز کرد. به یاد دارم که مردم با شور و شوق پکیج فصلهای منتشر شده را خریداری میکردند تا اپیزودهای آن را با شیوهای که خودشان میخواهند تماشا کنند. منظورم از شیوه این است که برخی تمام اپیزودها را در یک روز نگاه میکردند و دیگران ممکن بود هر هفته یک اپیزود را تماشا کنند. و انتخاب با خود خریدار بود.” جالب اینجا بود که هر اپیزود ساختاری سه قسمتی را دنبال میکرد و با یک Cliffhanger به پایان میرسید، و این ساختار چیزی بود که هر بینندهای را ترغیب میکرد تا قسمت بعدی را نیز تماشا کند و قسمت بعدی به دنبال آن و…”” ایدهی این ساختار از آن زمان به ذهن سم خطور کرد. وی عقیده داشت این ساختار بسیار مناسب یک بازی رایانهای خواهد بود؛ به خصوص اگر آن بازی یک داستان قدرتمند داشته باشد. دلیل موفقیت این ساختار این بود که داستانهایی که ما روایت می کردیم معمولا بیش از ۱۰ ساعت به طول میانجامید.”“با بازی Alan Wake، تکمیل شدن بازی بیش از هرچیز مربوط به ساختاری بود که در شیوهی روایت داستان آن تعبیه کرده بودیم. چیزی که در انجمن ها می خواندیم و از رسانه ها و طرفداران دریافت می کردیم؛ بیانگر این بود که برخی از مردم از ابتدا تا انتهای بازی را به انجام رسانده بودند و در طرف دیگر عدهای نیز بودند که زمانی برای انجام تمام اپیزودها نداشتند، ایدهی جالب این بود که این دسته یک اپیزود را بازی میکردند و داستان در پایان اپیزود برش می خورد؛ بازیباز می دانست که نیمهی بعدی داستان ۱ الی ۱٫۵ ساعت به طول خواهد انجامید.”در حال حاضر میدانیم که The Quntum Break در موقعیتهای خاصی به شما اجازه خواهد داد در نقش منفی بازی حضور پیدا کنید؛ این ایده میتواند وسعت داستان را بیشتر کرده و به بازیباز کمک کند تا با شخصیت اصلی بهتر ارتباط برقرار سازد. بر خلاف برخی بازیها که شما را مجبور به درگیری با نقشمنفی داستان میکنند و قبل از اینکه بدانید هدف اصلی شخصیت منفی چه بود وی را میکشید.طبیعت داستانسرایی و گیمپلی Quantunm Break بر هستهی درامهای تلوزیونی قرار گرفته. Hakkinen میافزاید: “بازی و نمایش تعبیه شده در بازی هر دو طراحی شدهاند که یک تجربه را به بازیباز منتقل کنند. پس شما اپیزودی از بازی را بازی میکنید و سپس قسمتی از نمایش را باز میکنید؛ سپس اپیزودی دیگر بازی میکنید و قسمتی دیگر از نمایش باز میشود و این روال به همین ترتیب ادامه مییابد.”“بدون اینکه اطلاعات زیادی را فاش کرده باشم، باید به طور خلاصه بگویم شما دو روی متفاوت سکه را از دید داستان تجربه خواهید کرد. در بازی شما یک موضوع را دنبال خواهید کرد و در نمایش موضوع دیگری و این دو با یکدیگر ترکیب میشوند تا تجربهی اصلی بازی را به وجود بیاورند.” در عنوان Quantum Break هم می توانید در نقش قهرمانان و هم در نقش شخصیت های منفور بازی ایفای نقش کنید+اطلاعاتی از داستان بازی
آذر ۳م, ۱۳۹۲| ۱۷:۰۹ کسری نراقی در عنوان Quantum Break،ساخته ی استودیوی خوش نام Remedy، بازیکنان می توانند نه تنها پا در جای شخصیت های خوب بازی بگذارند بلکه می توانند به جای شخصیت های منفی نیز در بازی ایفای نقش کنند.
در صحبت های اخیری که آقای Sam Lake،نویسنده و خالق این بازی با وبسایت Game Informer داشته در این باره گفته است که:
نقلقول: کاراکترهای Jack و Beth شخصیت های قهرمان بازی می باشند و در بازی بازیکنان می توانند میان شخصیت های منفی بازی به مانند Paul Serene سوئیچ کنند.
نقلقول: آقای سم لیک گفته اند نه تنها لحظات اتصال و گیم پلی بر تجربه ی کلی بازی تاثیر می گذارند،بلکه محتویات جداگانه و تصمیم گیری های بیشتر را در بازی باز می کند.
Quantum Break تاریخ انتشار مشخصی ندارد،اما می توان امیدوار بود که در مراسم VGX نمایشی از این عنوان وسوسه انگیز مشاهده کنیم.
تیر ۱۴م, ۱۳۹۲| ۰۱:۰۴ بهزاد شعبانی
سازنده ی بازی انحصاری Quantum Break یعنی Remedy، قصد دارد تا از المان های بازی های قبلی این استودیو یعنی Max Payne و Alan Wake، به ویژه در بخش داستان سرایی استفاده های بسیار کند. آقای Matias Myllyrinne، مدیر عامل شرکت رمدی در این رابطه طی مصاحبه ای ضمن امیدواری به کسب تجربیات بیشتر، تصریح کرد:
نقلقول: ما بسیاری از تجربیات و آموخته هایی را که از شیوه ی داستان سرایی در بازی Alan Wake داشتیم را در Quantum Break مورد استفاده قرار می دهیم تا به یک شیوه ی داستان سرایی جذاب برسیم. به علاوه قصد داریم تا اکشن، تیراندازی و سینماتیک های بازی با بهره گیری از تجربیات بازی مکس پین باشد. و در آخر این که ما این ها را برای کسانی در نظر گرفته ایم که می خواهند به حداکثر تجربیات رمدی برسندوی در ادامه صحبت هایش در خطاب به GL.biz در مورد دوگانگی کوآنتوم بریک تلویزیونی با بازیش چنین گفت: نقلقول: نمایش های بازی و تلویزیون نشان می دهد که هر دوی آن ها در یک پکیج عرضه می شود. قسمت های بسیاری از نسخه تلویزیونی با بخش هایی از خودِ بازی در هم آمیخته شده. حتی ممکن است هر دو راوی یک سکانس مشابه باشند. شاید بتوانید هم بازی کنید و هم تماشا کنید اما این یک افراط است که شما از هر دوی آن ها استفاده کنید. نقلقول: این چیزی است که با افکار دیوانه وار ما شکل گرفته است. اما ما نیاز داشتیم به عقب برگردیم و اجازه دادیم تمام نیرو های یک کمپانی مانند مایکروسافت بر آن متمرکز باشند.هیچ راهی وجود نداشت که ما این ریسک را بپذیریم (به تنهایی کار کنیم). حتی اگر هم اشتیاق آن وجود داشته باشد، باز هم عملی کردن آن ممکن نبود. اطلاعات بسیار زیادی از عنوان Quantum Break منتشر شد
دانلود تریلر بازی در GamesCom 2014
RE: Quantum Break | Official Thread - Tyrion - 08-12-2014 سم لِیک دهنت سرویس[img]images/smi/s0 (41).gif[/img] کاری کردی برم وان بخرم البته تا وی جی ای هستیم ی چیزی از U4 ببینیم[img]images/smi/s0 (37).gif[/img] RE: Quantum Break | Official Thread - Rocksteady - 08-13-2014 (08-12-2014, 11:45 PM)'The Last Resort' نوشته است: سم لِیک دهنت سرویس[img]images/smi/s0 (41).gif[/img] کاری کردی برم وان بخرم البته تا وی جی ای هستیم ی چیزی از U4 ببینیم[img]images/smi/s0 (37).gif[/img] من که نفهمیدم چی گفتی[img]images/smi/s0 (25).gif[/img] تنها بازی انحصاری خوب ماکرو هست و به نظرم tomb raider هم نوی تونه کار زیادی کنه RE: Quantum Break | Official Thread - Tyrion - 08-13-2014 (08-13-2014, 08:10 AM)'Rocksteady' نوشته است:منظورم VGA بود یکی از مراسمایی که ناتی سگ همیشه هست[img]images/smi/s0 (37).gif[/img](08-12-2014, 11:45 PM)'The Last Resort' نوشته است: سم لِیک دهنت سرویس[img]images/smi/s0 (41).gif[/img] کاری کردی برم وان بخرم البته تا وی جی ای هستیم ی چیزی از U4 ببینیم[img]images/smi/s0 (37).gif[/img] RE: Quantum Break | Official Thread - Punished Snake - 08-13-2014 نقلقول: تنها بازی انحصاری خوب ماکرو هست تنها انحصاری خوب؟ مطمئناً بازی خوب نیست و عالی و حتی شاهکار خواهد شد :D تنها انحصاری خوب هم نیست Halo و GeoW هم هستند به اضافه چند تا از بازی های مستقلِ بسیار خوب مثل Inside و Ori. البته من کلاً بی طرفم ولی به نظرم مایکرو بازی های بیشتر و بهتری نسبت ب Qunatum Break داره. RE: Quantum Break | Official Thread - Rocksteady - 08-13-2014 halo هم خوبه ولی qb رو نمی شه فعلا نظر قطعی راجبش داد با توجه به سابقه رمدی که بهترین بازیش اگه اشتباه نکنم مکس پین بود RE: Quantum Break | Official Thread - Punished Snake - 08-13-2014 درسته Remedy بازی های زیادی تو کارنامش نداره اما همین Max Payne متاش بین 87 تا 90 بوده که اونم مالِ خیلی وقتِ پیشه. فقط یه Alan Wake بود که متاش شد 83! من مطمئنم QB متاش +90 ـه [img]images/smi/s0 (25).gif[/img] حتی اگه پایین 90 هم شد بین 80 تا 90 میشه که اونم واسه خودش خیلی عالی هست. RE: Quantum Break | Official Thread - Gray Fox - 08-13-2014 (08-13-2014, 02:27 PM)'Rocksteady' نوشته است: halo هم خوبه ولی qb رو نمی شه فعلا نظر قطعی راجبش داد با توجه به سابقه رمدی که بهترین بازیش اگه اشتباه نکنم مکس پین بود oh :| my :| ... :| A Wall :| رمدی کلا دو تا بازی بزرگ داشته : Max Payne - Alan Wake :| که دو تا از تاثیر گذارترین بازی های تاریخ هستن D: نکنه شما با نمره بازی ها رو میسنجین ؟! همین الانش هم همه اعتمادشون به QB بیشتره عجب :/ RE: Quantum Break | Official Thread - Rocksteady - 08-13-2014 منم نگفتم مکس پین بازی بدی بوده ولی alan wake به نظرم بازی خوبی نبود گیم پلیش خیلی تکراری بود بعد از رفتن 4 یا 5 مرحله هم پاکش کردم بعدشم من نظرم رو گفتم نمی شه چون شما از آلان ویک خوشت میاد همه این بازی رو دوست داشته باشن آلان ویک ی بازی سلیقه ای هست مثل این می مونه که چون تو ایران بیشتر افراد از halo بدشون میاد halo بازی بدی باشه(الان فکر کنم بر علیه خودم حرف زدم[img]images/smi/s0 (25).gif[/img]) RE: Quantum Break | Official Thread - mehran basiri - 10-11-2014 تریلری از گیم پلی بازی Quantum Break منتشر شد همانطور که می دانید مدتی قبل در رویداد بزرگ Gamescom 2014 یک نمایش خیره کننده را از گیم پلی بازی Quantum Break شاهد بودیم، تریلری که همه را انگشت به دهان گذاشت، صحنه هایی حیرت انگیز را از بازی به نمایش گذاشت. حال امروز این تریلر به صورت بازسازی شده و همراه با جزئیات بیشتر از گیم پلی بازی منتشر شد که می توانید برای دانلود آن به ادامه مطلب مراجعه کنید.در زیر می توانید تریلر منتشر شده را دانلود کنید یا به مشاهده آنلاین آن بپردازید: |