Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا
پروژه بعدی سازندگان Red Dead Redemption گرافیکی منحصر به فرد خواهد داشت - نسخه‌ی قابل چاپ

+- Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا (https://forum.gamefa.com)
+-- انجمن: آژانس خبری (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%A2%DA%98%D8%A7%D9%86%D8%B3-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DB%8C)
+--- انجمن: اخبار بازی ها (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%87%D8%A7)
+--- موضوع: پروژه بعدی سازندگان Red Dead Redemption گرافیکی منحصر به فرد خواهد داشت (/Thread-%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%D9%87-%D8%A8%D8%B9%D8%AF%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-Red-Dead-Redemption-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D9%85%D9%86%D8%AD%D8%B5%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%D9%81%D8%B1%D8%AF-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%AF-%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA)



پروژه بعدی سازندگان Red Dead Redemption گرافیکی منحصر به فرد خواهد داشت - Mental Patient - 05-24-2015

[تصویر:  red-dead-redemption-screen-6.jpg]
Rockstar San Diego سازنده بازی Red Dead Redemption برای پروژه بعدی خود به دنبال گرافیکی محسور کننده می‎باشد. آگهی استخدام این استودیو این موضوع را تأیید می‎کند. برای اطلاع از جزئیات به ادامه مطلب رجوع کنید.
 شخصی که برای این موقعیت شغلی انتخاب شود بر روی ارتقا گرافیکی و تکنولوژی‎های موخر و به منظور ارتقای (رندرینگ، نور و روشنایی، سایه زنی ها و همچنین مدیریت صحنه) آزاد به کار می‎شود و برای احراز سطح بالاتری از جلوه‎های بصری به کمک تیم خواهد رفت. این شخص  باید به همراه گروه خود برای وسعت دادن به گرافیک نسل بعدی، نورپردازی مطلوب و پیشرفته و تکنیک‎های رندرینگ و جلوه‎های ویژه تلاش کند.
علاوه بر این، Rockstar San Diego به یک برنامه‎نویس برای شبکه نیاز دارد. فرد انتخاب شده ضمن انجام مسئولیت‎های پیشین موظف به خلق بخش چند نفره پویایی می‎باشد. این استودیو قصد دارد تا یک برنامه نویس انیمیشن را به طور اختصاصی برای  Xbox One و PlayStation 4 جذب نماید. با این حال یکی دیگر از درخواست‎های  Rockstar San Diego جذب یک برنامه‎نویس گیم‎پلی می‎باشد. این شرکت تمامی مواردی را که مد نظر دارد در زیر خلاصه کرده است:

هوش مصنوعی

   بر پایی دنیای بازی با ایجاد رفتارها و فعالیت‌های  باور پذیر برای ساکنین محلی.
   حرکت کردن شخصیت‌ها بر روی بعد‎های مختلف و اجتناب از برخورد آنها با موانع.
   کار بر روی استراتژی‌های گوناگون برای  خلق مبارزات  چالش‌برانگیز.

مکانیک‎های شخصیت

    ترکیب انیمیشن‎ها که توسط بازیکن یا هوش‎مصنوعی هدایت‌ می‌شود.
  شراکت با انیماتورها برای تنظیم سیستم‌های نا‎همگون و دست یافتن به بهترین ترکیب از واقع‎گرایی و پاسخ.

مکانیک گیم‌پلی

 سیستم آسیب دیدن و سلاح.
  ایجاد طرح همادی برای دنیای پر از تراکم.

Rockstar San Diego تا کنون 36 فرصت شغلی ایجاد کرده  که به نظر می‎رسد این استودیو به دنبال ساخت یک پروژه‎ی عظیم می‎باشد. آخرین عنوان ساخته شده توسط این استودیو بازی بسیار موفق Red Dead Redemption می‎باشد که در حدود 5 سال پیش برای کنسول های نسل هفتمی منتشر شد. در حالی‎که این خبر تأیید نشده اما با توجه به فروش 13 میلیونی عنوان Red Dead Redemption انتظار می‎رود که این پروژه ادامه دهنده نسخه اول این بازی باشد. همچنین Rockstar در پیش ار این تأیید کرده بود که به دنبال ساخت ادامه‎ای برای این عنوان  می‎باشد.

منبع


RE: پروژه بعدی سازندگان Red Dead Redemption گرافیکی منحصر به فرد خواهد داشت - Yesman4Ever - 05-24-2015

حس میکنم‌خیلی‌سعی داشتی لغت به لغت ترجمه کنی و از دیکشنری استفاده کردی.
اصلا خودت میفهمی‌اینجا چی‌نوشتی؟
 شخصی که برای این موقعیت شغلی انتخاب شود بر روی ارتقا گرافیکی و تکنولوژی‎های موخر و به منظور ارتقای (رندرینگ، نور و روشنایی، سایه زنی ها و همچنین مدیریت صحنه) آزاد به کار می‎شود و برای احراز سطح بالاتری از جلوه‎های بصری به کمک تیم خواهد رفت. 


من که نفهمیدم!


RE: پروژه بعدی سازندگان Red Dead Redemption گرافیکی منحصر به فرد خواهد داشت - Mental Patient - 05-24-2015

(05-24-2015, 10:17 PM)Yesman4Ever نوشته است: حس میکنم‌خیلی‌سعی داشتی لغت به لغت ترجمه کنی و از دیکشنری استفاده کردی.
اصلا خودت میفهمی‌اینجا چی‌نوشتی؟
 شخصی که برای این موقعیت شغلی انتخاب شود بر روی ارتقا گرافیکی و تکنولوژی‎های موخر و به منظور ارتقای (رندرینگ، نور و روشنایی، سایه زنی ها و همچنین مدیریت صحنه) آزاد به کار می‎شود و برای احراز سطح بالاتری از جلوه‎های بصری به کمک تیم خواهد رفت. 


من که نفهمیدم!

بله بزار تا برات بگم
شخصی که برای این موقعیت شغلی انتخاب می‌شود بر روی تکنولوژی‌های جدید (موخر) و ارتقای بخش‌هایی مانند رندرینگ ( کردن)، نورپردازی، سایه‌زنی‌ها و همچنین مدیریت صحنه)  آزاد به کار می‌شود و برای  احراز (دستیابی)  سطح بالاتری از جلوه‌های بصری به کمک تیم خواهد رفت.
امیدوارم متوجه شده باشی، صرفاً برای ادبی کردن متن از کلمه‎های مثله احراز و ... استفاده کردم.


RE: پروژه بعدی سازندگان Red Dead Redemption گرافیکی منحصر به فرد خواهد داشت - Yesman4Ever - 05-24-2015

اصلا لزومی از استفاده کلماتی مثل احراز و‌موخر‌ نیست چون فقط درک خبرو‌سخت میکنه


RE: پروژه بعدی سازندگان Red Dead Redemption گرافیکی منحصر به فرد خواهد داشت - Mental Patient - 05-24-2015

(05-24-2015, 10:34 PM)Yesman4Ever نوشته است: اصلا لزومی از استفاده کلماتی مثل احراز و‌موخر‌ نیست چون فقط درک خبرو‌سخت میکنه

چشم. از این به بعد رعایت می‎کنم.


RE: پروژه بعدی سازندگان Red Dead Redemption گرافیکی منحصر به فرد خواهد داشت - BadBoy4Ever - 05-24-2015

میترکونه ببینین کی گفتم  :cool: