Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا
آموزش ساخت دوربین شکاری در udk - نسخه‌ی قابل چاپ

+- Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا (https://forum.gamefa.com)
+-- انجمن: صنعت بازی سازی (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C)
+--- انجمن: موتور های بازی سازی (https://forum.gamefa.com/Forum-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C)
+---- انجمن: UDK (https://forum.gamefa.com/Forum-UDK)
+---- موضوع: آموزش ساخت دوربین شکاری در udk (/Thread-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%B4%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-udk)



آموزش ساخت دوربین شکاری در udk - skyred.milad - 02-10-2013

با سلام

داشتم فکر میکردم یه آموزش درست کنم که این آموزش به فکرم رسید که آموزش کاربردی هست و کار های جالبی میشه باهاش کرد...

من قصد دارم یک دوربین شکاری ساده درست کنم.
خوب حالا میریم سراغ آموزش...
[تصویر:  163_31344778787.gif]
دانلود پکیج آموزش:
http://www.mediafire.com/?8c25zzs9z2go1rp
.
تکسچر مورد نظرتون رو به نرم افزار آورده.
[تصویر:  p879_1.jpg]
حال روی تکسچر مورد نظر کلیک راست کرده و گزینه Create New Material را انتخاب کنید...در پنجره ای که باز میشود نام پکیج و گروه و نام آن را مشخص کنید و Ok را بزنید.
[تصویر:  f587_2.jpg]
مشابه تصویر تنظیمات را انجام دهید.
[تصویر:  z2872_3.jpg]
این بار به یک PostProcessChain احتیاج داریم.برای این کار در فضای خالی پکیج کلیک راست کرده و گزینه New PostProcessChain را انتخاب میکنیم..
[تصویر:  y237_4.jpg]
در پنجره باز شده نامی برای آن انتخاب میکنیم و Ok را میزنیم. بعد داخل PostProcessChain رفته و ادامه میدهیم...
[تصویر:  f6931_5.jpg]
حال کلیک راست کرده و BlurEffect را انتخاب میکنیم(برای تار کردن محیط که جلوه طبیعی تری به کار میدهد)
[تصویر:  k272_6.jpg]
سپس بار دیگر کلیک راست کرده و این بار MaterialEffect را انتخاب میکنیم.
[تصویر:  o3261_7.jpg]
و مشابه تصویر،متریال دوربین را انتخاب کرده و در بخش Material ادد میکنیم.
[تصویر:  p3976_8.jpg]
حال PostProcess خود را انتخاب کرده و از گزینه View گزینه World Properties را کلیک کنید.
[تصویر:  j5837_9.jpg]
در پنجره باز شده و در زیر مجموعه Rendering گزینه World Post Process Chain هست که PostProcessChain خود را در آن ادد کنید
[تصویر:  j415_10.jpg]
به همین راحتی یک دوربین شکاری میسازید...


سوالی داشتید در خدمتم فقط تشکر را با دکمه تشکر بزنید که اسپم نشه و مدیران گیرن ندهند.
Confused45: