02-15-2016, 12:25 AM
(02-15-2016, 12:03 AM)ehsan1377 نوشته است:من خطاب به شما نگفتم. حرف من کلی بود! همونطور که گفتم اسپویل داستان بازی رو خوندم. یادداشت ها و نوار ها هم هر چقدر خوب باشند، دیگه نمی تونند کلیت ارزش داستان بازی رو که تغییر بدند! در ضمن اگه شما این بازی رو با داستان بازی هایی که داستان مشابه دارند مقایسه کنید (Uncharted)، می بینید که TR جلوی این بازی کم میاره. به هر حال دو تا بازی Top هستن و نمیشه مقایسه شون نکرد. بنده هم نه PS4 دارم و نه فن آنچارتد ام. فقط دارم حقیقتو میگم. حقیقت هم اینه که Uncharted یاقوت سبک AD ـه.(02-14-2016, 10:59 PM)Prince of Persia نوشته است:(02-14-2016, 10:01 PM)ehsan1377 نوشته است:داستان این بازی هرچی هم بوده باشه، بعید می دونم در برابر W3، حرفی برای گفتن داشته باشه. با تمام احترامی که برای RoTR قائلم، داستان این بازی در برابر W3 له شدست! نه تنها این بازی، بلکه MGS:PP هم داستان به مراتب بهتری از این بازی داره (با توجه به مطالبی که در نقد ها از بازی دیدم و مطالب اسپویلی که ازش خوندم). داستان اینجور بازی ها باید وسیع، رمز آلود، غنی و پر از شخصیت های متنوع، پیچش ها و غافلگیری های درست و حسابی و شوه کننده و ... باشه. در کل خودمم بعد یکی دو ساعت بازی روی X1 فکر می کنم ارزشش در حد 8.5 ـه. بخش تیر اندازی بازی یکم می لنگه! تاکید روی مخفی کاری زیاده؛ اونم با اون مخفی کاری متوسط رو به پایین. المان های استاندارد مخفی کاری رو نداره و با تاکیدی که روی این بخش داره، خودش این مشکل رو پر رنگ تر می کنه. بازی حرکت Spirit نداره و کلا یک نوع دویدن تو بازی به چشم می خوره! طراحی و صدای اسلحه ها واقعا مصنوعیه و تقریبا مثل نسخه ی قبله و در حد و اندازه های یک AD حرفه ای نیست. نبرد های تن به تن هم که کلا تعطیله. سازنده ها به خودشون حتی زحمت ندادن که 7-8 تا Finisher متنوع درست کنند. تو مخفی کاری هم دقیقا این مشکل هست. دیگه نکات مثبت رو همگی می دونیم، پس چیز خاصی نمیگم. در کل بازیه خوب و سرگرم کننده ای بود ولی برای رقابت با U4 صد در صد بازنده است؛ شانس آورد که اون افتاد واسه سال بعد و دیگه رقابتشون کم رنگ و حتی فراموش شد.(02-14-2016, 09:02 PM)A.R.A.$.H نوشته است:نقلقول: Rise Of Tomb Rider دیشب توانست در بخش بازیهای ویدیویی، جایزه Writer's Guild Awards را کسب کند
الان یه سوال: واقعا داستان این بازی انقدر خارق العادست که Witcher رو کنار زده؟ Wicher که 3 قسمته داستانش ادامه داره و از لور اون میشه کلی کتاب فقط در آورد؟!
Rise Of Tomb Rider هیچ وقت یادم نمیاد داستانش قفل کننده بوده باشه و گیم پلی هستش که اون رو جذاب می کنه.
-------------
در ضمن جناب آقای ادمین حاجی زاده لطف بفرما این تاپیک رو هی آپ نکن دل ما رو با این نبود کرک بدتر خون کنی
عجبا
این نسخه از توم ریدر از لحاظ داستانی هم خیلی عالی بود...Rhianna Pratchett رو دست کم نگیرین.
بنده در مورد ویچر نظری ندادم کاری هم ندارم کی جایزه گرفته و ...
پیشنهاد میکنم یک بار بازی رو تموم کنید(با خوندن تمام یادداشت ها Voice ها و ...) حداقلش به وسعت و رمز الودگی (!) داستان پی میبرین. حرکت Sprint هم دکمه LS هست! بهتر نیست صبر کنیم انچارتد هم منتشر بشه بعد مقایسه کنیم...؟! (هرچند مقایسشون از نظر من جالب نیست. )
َما واقعا اسم اونو میزارید اسپریت؟! اسپریت اون نیست. اون یه چیزی تو مایه های Run هست. Spirit حرکتیه که تو واچ داگز موقع نگه داشتن Shift میزد! فعلا همین مثال یادم اومد!
جالب نیست؛ چون U4 بهتره؟! این دو بازی تو همه چیز با هم مشابهن به حدی که در بازه های زمانی خاصی از هم الهام هم گرفتن. تقریبا در تمام رکن های مقایسه هم منطبق هستن.
یک نکته هم بگم. دیگه حتی خود فن های مایکروسافت هم میدونن که امکان نداره TR بتونه U4 رو شکست بده. حقیقت غیر قابله انکاره. سابقه و تجربه ی ND نشون میده که این استدیو کارش شاهکار ساختنه (TLoU)! میتونم به جرات بگم روزی که U4 بیاد، دیگه هیچ کس نام TR رو اصلا یادش هم نمیاد! اگه این بازی از U4 بهتر بود، من دنیای گیم رو می بوسم؛ میزارم کنار!
!Praise Prince of Persia