11-07-2014, 12:35 AM
کاوش در Dragon Age: Inquisition باورنکردنی است
آبان ۱۵ام, ۱۳۹۳| ۲۲:۰۸ محمد صادق شجاعی
BioWare به وضوح نشان داده که کاوش نقش بسیار بزرگتری در Dragon Age: Inquisition نسبت به نسخه های قبلی این سری دارد. Cameron LeeT تهیه کننده Dragon Age اخیرا در مصاحبه ای اعلام کرده که تمرکز بر روی کاوش، بزرگترین تغییری است که طرفداران متوجه آن خواهند شد. Lee اذعان کرد که طرفداران همواره به دلایل مختلفی از بازی های BioWare لذت برده اند. برخی به دلیل داستان بازی می کنند، در حالی عده دیگری از مبارزات لذت می برند. Lee پیش بینی می کند که همه از کاوش در نقشه عظیم و جدید Inquisition لذت خواهند برد. برای سازندگان مهم بوده که جهان آزاد و از لحاظ کاوش غنی به Dragon Age: Inquisition اضافه کنند. طبق گفته های Lee، تغییر رویکرد این سبک نسبت به کاوش، بزرگترین تغییری است که عناوین نقش آفرینی در سال های اخیر درگیری آن بوده اند. به امید برجسته کردن این روند، BioWare خواهان ساخت دنیایی بوده که فرصت های کاوش فراوانی در اختیار بازیکنان قرار دهد. در نتیجه Dragon Age: Inquisition پر از مناطق متعددی خواهد بود که بازیکنان را محیط های مختلفی از جمله جنگل ها، کوهستان های یخ زده، صحرا، و مرداب ها قرار خواهد داد. برای اطمینان دادن به بازیکنان در مورد بزرگی این بازی جدید، Lee تایید کرده که برخی از این مناطق به تنهایی از مجموع Dragon Age: Origins و Dragon Age II بزرگتر خواهند بود. این دنیای بزرگ خالی نخواهد بود. Lee اظهار داشته که BioWare برای کمک به زنده بودن این دنیا و درگیر شدن هر چه بیشتر بازیکنان، آن را با فعالیت های مختلف پر کرده است. بازیکنان می توانند بر روی این دنیا، بوسیله تصمیمانی که به عنوان رهبر گروه تفتیش اتخاذ می کنند، تاثیر بگذارند. Lee باورد دارد که دیدن چگونگی انجام این مسئولیت و در نتیجه تغییر دنیا توسط بازیکنان مختلف، باید جالب باشد. Dragon Age: Inquisition در تاریخ ۱۸ نوامبر (مصادف با ۲۷ آبان ماه) بر روی Xbox One, Xbox 360, Playstation 4, Playstation 3, و PC در دسترس خواهد بود.
آبان ۱۵ام, ۱۳۹۳| ۲۲:۰۸ محمد صادق شجاعی
BioWare به وضوح نشان داده که کاوش نقش بسیار بزرگتری در Dragon Age: Inquisition نسبت به نسخه های قبلی این سری دارد. Cameron LeeT تهیه کننده Dragon Age اخیرا در مصاحبه ای اعلام کرده که تمرکز بر روی کاوش، بزرگترین تغییری است که طرفداران متوجه آن خواهند شد. Lee اذعان کرد که طرفداران همواره به دلایل مختلفی از بازی های BioWare لذت برده اند. برخی به دلیل داستان بازی می کنند، در حالی عده دیگری از مبارزات لذت می برند. Lee پیش بینی می کند که همه از کاوش در نقشه عظیم و جدید Inquisition لذت خواهند برد. برای سازندگان مهم بوده که جهان آزاد و از لحاظ کاوش غنی به Dragon Age: Inquisition اضافه کنند. طبق گفته های Lee، تغییر رویکرد این سبک نسبت به کاوش، بزرگترین تغییری است که عناوین نقش آفرینی در سال های اخیر درگیری آن بوده اند. به امید برجسته کردن این روند، BioWare خواهان ساخت دنیایی بوده که فرصت های کاوش فراوانی در اختیار بازیکنان قرار دهد. در نتیجه Dragon Age: Inquisition پر از مناطق متعددی خواهد بود که بازیکنان را محیط های مختلفی از جمله جنگل ها، کوهستان های یخ زده، صحرا، و مرداب ها قرار خواهد داد. برای اطمینان دادن به بازیکنان در مورد بزرگی این بازی جدید، Lee تایید کرده که برخی از این مناطق به تنهایی از مجموع Dragon Age: Origins و Dragon Age II بزرگتر خواهند بود. این دنیای بزرگ خالی نخواهد بود. Lee اظهار داشته که BioWare برای کمک به زنده بودن این دنیا و درگیر شدن هر چه بیشتر بازیکنان، آن را با فعالیت های مختلف پر کرده است. بازیکنان می توانند بر روی این دنیا، بوسیله تصمیمانی که به عنوان رهبر گروه تفتیش اتخاذ می کنند، تاثیر بگذارند. Lee باورد دارد که دیدن چگونگی انجام این مسئولیت و در نتیجه تغییر دنیا توسط بازیکنان مختلف، باید جالب باشد. Dragon Age: Inquisition در تاریخ ۱۸ نوامبر (مصادف با ۲۷ آبان ماه) بر روی Xbox One, Xbox 360, Playstation 4, Playstation 3, و PC در دسترس خواهد بود.